Najciekawsze formaty reklamowe - opcje których nie znasz, a powinieneś

25/06/2020, 12:00 - 14:00, koszt tylko 390 zł

Seminarium z Piotrem Chmielewskim, CEO Social Media Now.

Przeprowadzona przez intuicyjną platformę.


Dlaczego warto >>

SEMINARIUM ONLINE

92 tysiące złotych, w niewiele ponad tydzień.


Niedawno (w kwietniu) rozpocząłem współpracę z 10 firmami. To głównie sklepy internetowe, ale także m.in. restauracja. Łączna wartość transakcji wygenerowanych w tym czasie za pomocą Facebooka i Instagrama, przekroczy za moment 100 tys. zł (przy łącznych kosztach ok. 15 tys.)! Początki są na tyle obiecujące, że kilka firm już zdecydowało się podnieść budżet reklamowy.


10 lat prowadzenia własnej działalności - w tym 7 lat agencji Social Media Now - nauczyło mnie jednego: kampanie w mediach społecznościowych są bardzo często najlepszym sposobem pozyskiwania klientów i generowania sprzedaży. Tak było w spokojniejszych czasach i tak jest teraz, w czasie kryzysu.



DLACZEGO ORGANIZUJEMY TEN CYKL

Jestem przekonany, że umiejętność prowadzenia skutecznych działań reklamowych jest w dzisiejszym świecie jak czytanie i pisanie - po prostu trzeba to umieć.


Właśnie dlatego od lat działam też na rynku szkoleniowym, żeby dzielić się swoimi doświadczeniami i przekazywać je dalej. I dlatego uruchamiamy tę serię seminariów.


Dwie godziny, co dwa tygodnie, zawsze na jeden, maksymalnie praktyczny temat.


Warto poświęcić ten czas na zdobywanie kompetencji, które zwiększą przychody i przekładają się na wymierne efekty.


Zapraszam i do zobaczenia! Piotr Chmielewski, CEO Social Media Now

SEMINARIUM ONLINE

Nowy cykl krótkich, dwugodzinnych seminariów, co dwa tygodnie. Każde będzie dotyczyło innego tematu.


CERTYFIKAT

Po każdym seminarium uczestnicy otrzymają certyfikat, potwierdzający udział w spotkaniu. Będzie można zebrać ich nawet 10.


NAGRANIA

Każdy uczestnik, w cenie seminarium, otrzyma nagranie całego spotkania.

TEMATY SEMINARIÓW

1. KAMPANIE / Kampanie reklamowe, które naprawdę sprzedają - najnowsze doświadczenia [ODBYŁO SIĘ]

2. POSTY / Jak tworzyć posty i relacje, które przyciągają uwagę - dużo narzędzi i przykładów [ODBYŁO SIĘ]

3. FORMATY / Najciekawsze formaty reklamowe - opcje których nie znasz, a powinieneś [25/06/2020]

4. ZAANGAŻOWANIE / Cztery sposoby na zaangażowanie - jak generować interakcje i zasięg [WKRÓTCE]

6. SPOŁECZNOŚĆ / Budowanie społeczności - jak zwiększyć liczbę wartościowych fanów i obserwujących [WKRÓTCE]

8. WIADOMOŚCI / Era Messengera, czyli jak zwiększyć liczbę wartościowych zapytań [WKRÓTCE]

7. FILMY / Wideo, Premiery, LIVEy - pomysły, narzędzia, inspiracje [WKRÓTCE]

9. WYDARZENIA / Fanpage to za mało - nietypowe wydarzenia i angażujące grupy na Facebooku [WKRÓTCE]

5. TARGETOWANIE / Grupy docelowe - jak dotrzeć do odpowiednich odbiorców na Facebooku i Instagramie [WKRÓTCE]

10. ANALIZA / Jak się z tym zmierzyć - analiza efektów, statystyki, optymalizacja [WKRÓTCE]

JAK TO DZIAŁA

Szkolenie odbywa się z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.

korzystanie z kamer laptopów, w jakości HD, wraz z dźwiękiem wysokiej jakości.

Seminarium trwa dwie godziny, odbywa się w czasie rzeczywistym, w godzinach 12:00 - 14:00. Wykorzystujemy intuicyjną platformę, która umożliwia:

udostępnienie ekranu z wieloma funkcjami ułatwiającymi współpracę.

dyskusję, interakcję, zadawanie pytań i bezpośredni kontakt

Wirtualne spotkanie daje możliwość skonsultowania dotychczasowych działań i wypracowania nowych pomysłów, bez wychodzenia z domu.

DLA KOGO

Zapraszamy szczególnie:

Osoby, które odpowiadają za działania e-marketingowe w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.


Przedsiębiorców, właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie, wyznaczyć zakres obowiązków pracownikom lub lepiej rozumieć się z firmą prowadzącą dla nich działania na Facebooku.


Pracowników agencji reklamowych i osoby, które świadczą usługi związane z marketingiem na Facebooku, dla swoich klientów.

Warto obejrzeć: "O algorytmach, demokracji i reklamie na Facebooku - kulisy szkolenia Facebook & Instagram Pro"

PROWADZĄCY

Piotr Chmielewski - "Facebook Certified Planning Professional", "Facebook Certified Buying Professional"


Piotr Chmielewski jest założycielem agencji Social Media Now (http://SocialMediaNow.pl), specjalizującej się w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie.


Doradca i szkoleniowiec: od 2010 roku przeprowadził ponad 600 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób.


Jako jeden z nielicznych w Polsce, posiada oba oficjalne facebookowe Certyfikaty potwierdzające kompetencje: "Facebook Certified Planning Professional" i "Facebook Certified Buying Professional".


Ma ogromne doświadczenie dydaktyczne, będące efektem 8 lat pracy szkoleniowej. Potrafi prowadzić zajęcia w sposób ciekawy, atrakcyjny dla Uczestników i - przede wszystkim - skuteczny.

ZAPISZ SIĘ NA SEMINARIUM

__________________________________________________

25/06/2020

Najciekawsze formaty reklamowe - opcje których nie znasz, a powinieneś

Cena: 390zł + VAT (23%)

ZAPISZ SIĘ

*Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl

Seminarium online

Czwartek 25.06 12:00 - 14:00.

Nagranie całego seminarium w cenie.

CENA SEMINARIÓW

Czas: 2h (120 minut), godz. 12:00-14:00

Miejsce: platforma ZOOM (przesyłamy e-mail ze szczegółami spotkania).

390zł

netto + VAT

Cena:

Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl

ZAPISZ SIĘ

1

?

Przygotuj post ponadczasowy

2

?

Doceniaj wartościowe zaangażowanie

3

?

Cele reklamowe mają moc

4

?

Posty i reklamy na Facebooku i Instagramie

5

?

Pomysły na kampanię reklamową na Facebooku

6

?

Era Messengera

Seminaria z Piotrem Chmielewskim, CEO Social Media Now. Przeprowadzona przez intuicyjną platformę.

Chcę się zapisać >>

Social Media Now Piotr Chmielewski

ul.Sukiennicza 8/79, 31-069 Kraków

NIP: 521-325-37-79